از نخستین کراس اوور MG چه خبر؟

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

از نخستین کراس اوور MG چه خبر؟

به گزارش پرشین خودرو: طبق گزارشات جدید کارخانه MG با مالکیت چینی در حال توسعه و تکمیل نخستین کراس اوور خود است تا با به بازار فرستادن آن بتواند سهم خود را از بازار پر سود چین بیشتر کند.

به گفته دپارتمان طراحی کارخانه، در ساخت این کراس اوور کوچک که تاکنون نامی برای آن انتخاب نشده است، به میزان زیادی از مفهومی CS که در نمایشگاه خودرو شانگهای امسال معرفی شد الهام گرفته است اما چهره خود را نزدیک به هاچ‌بک MG5 می‌بیند و در عین حال بخش زیادی از ارتفاع خود را نسبت به نمونه مفهومی از دست داده است و چراغ‌های جلو LED و رینگ‌های غول آسا در حال تغییر و تبدیل به نمونه‌های با قابلیت تولید انبوه هستند. گفته می‌شود پیشرانه مورد استفاده مطابق مدل مفهومی در شانگهای است بنابراین این کراس اوور نیروی خود را از یک پیشرانه چهار سیلندر‌ توربوشارژردار 2 لیتری بنزین سوز می‌گیرد و آن را توسط جعبه دنده‌های  دستی یا خودکار به چرخ‌های محور جلو می‌فرستد. با اینکه اطلاعاتی از جزئیات و توانایی‌های فنی این خودرو در دسترس نیست اما انتظار می‌رود به حد کافی چابک باشد تا نظر جوانان و مشتریان خواهان هیجان را به خود معطوف کند. البته نسخه ساده آن دارای پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری با توان 135 اسب  بخار مشابه نمونه مورد استفاده در MG5 خواهد بود.

محصول مذکور تا پاییز 2014 وارد نمایشگاه‌های سراسر چین خواهد شد و احتمالا کمی پس از آن به خط تولید MG در کارخانه تاریخی Longbridge  انگلیس ملحق خواهد شد.

علی بیننده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 16 دی 1395برچسب:,

] [ 10:36 ] [ . ]

[ ]